Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Mediebyråerna: ”Vi måste prata om pitchandet – igen”

Publicerad: 12 mars 2019, 06:49

Nike Carlstoft, Carat, Jenny Leeb, Bizkit Havas och Clara Grelsson, Mindshare efterlyser ett tydligare pitchförfarande.

En pitch är underlag för affärskritiska beslut. Men att få betalt för nedlagd pitchtid är inte att tala om. Vi är övertygade om att ett tydligare pitchförfarande kommer gynna både byråer och kunder, skriver Nike Carlstoft, Jenny Leeb, Clara Grelsson i en debattartikel.


Ämnen i artikeln:

CaratBizkit HavasMindshare

Vi älskar det vi gör och vi finns för att hjälpa våra kunder att uppnå affärsmål, såväl kommunikativa som försäljningsmässiga. Vi vill inget annat än att producera effektiva kampanjer, oavsett

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

CaratBizkit HavasMindshare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev