Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Marknadschefer bör fokusera på personalisering under 2022”

Tillit och digital empati nyckeln till att etablera lojalitet och en långsiktig relation till kunder. Det skriver Adobes nordenchef, Franck Attia, i en debattartikel.

Publicerad: 20 januari 2022, 12:50

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Adobes nordenchef Franck Attia.

Foto: Pressbild


Ämnen i artikeln:

Big dataAdobeReklamVarumärkesstrategi

Företag - stora som små - hade stora utmaningar under förra året med olika aspekter av pandemin, ändrade beteenden och förväntningar från kunder samt ökade regleringar kring personlig integritet. Inför

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev