onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Magasinförlagen har gjort för lite för sent

Magasinens kundfokus och innovation har fram tills i dag varit näst intill obefintlig. Att då skylla på Postnord och andra externa faktorer för sina egna tillkortakommanden känns världsfrånvänt, skriver Peter Larsén på Enliven.co i en replik till Sveriges Tidskrifter.

Publicerad: 29 november 2019, 06:38

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Peter Larsén, medgrundare av publiceringsplattformen Enliven.co, tycker att magasinförlagen är dåliga på att göra det dagens mediekonsumenter efterfrågar.


Ämnen i artikeln:

PostNordSveriges Tidskrifter

Sällan har Sveriges Tidskrifters kritik varit mer felriktad och ömklig än i debattartikeln ”Postnords agerande hotar mediemångfalden” (27/9–19).

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev