Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Livet efter tv-reklamen

Publicerad: 27 augusti 2019, 11:00

Fredrik Ekelund, Senior Client Director på Wavemaker

I dag prioriteras leveransen av innehåll över innehållet självt. Wavemakers Fredrik Ekelund menar att vi behöver tänka om – och efterlyser ett fördjupat samarbete mellan marknadsföringsdisciplinerna.


Ämnen i artikeln:

Wavemaker

Framväxten av de stora konsumentvarumärkena skedde i symbios med massmedier - och då framför allt tv. När den potentiella konsumenten var i princip alla och affärsmodellen krävde tillväxt var räckvidd

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Wavemaker

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev