Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Kenneth Danielsson: ”Vi kan hjälpa till att göra skillnad”

Amplifis Kristina Juhlin uppmanar branschen att ta ett större ansvar kring annonseringens klimatpåverkan. Helt rätt, svarar IAB:s Kenneth Danielsson, som skriver att organisationen hakar på.

Publicerad: 17 november 2021, 09:02

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Kenneth Danielsson, vd på IAB Sverige, instämmer med Amplifis Kristina Juhlin. Han meddelar att IAB hakar på initiativet kring klimatpåverkan.


Ämnen i artikeln:

Kristina JuhlinKenneth DanielssonIABAmplifi

Tack Stockholm Media Week för att ni har tagit upp ämnet och haft hållbarhet som tema i årets tvådagars seminarium för den svenska medieindustrin där Sveriges Mediebyråer är avsändare.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev