lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Johan Ydring: ”Det är inte medieplanen som är lösningen”

Debatten om mediers eller snarare mediekanalers påverkan på miljön är både bra och viktig. Den touchar också en större fråga; Vilka branscher eller företag borde inte få annonsera alls? Kan man ens säga så?

Publicerad: 24 november 2021, 10:27

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Johan Ydring, Global Head of Digital Sales & Marketing på Svea Solar, ställer sig frågan vad medieägarna och mediebyråerna gör för att minska sina egna avtryck.


Ämnen i artikeln:

Hållbarhet

Jag säger ja. Vi har gjort det förut. Vi har i dag i princip ingen reklam för vare sig cigaretter eller starksprit. Det är nu när man ser tillbaka på

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Hållbarhet

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev