Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Jesper Löfgren: ”Våga möta konsumenten även i svåra tider”

Oavsett vad man gör som annonsör så kommer man att bli recenserad. Berntzon Bylunds Jesper Löfgren ger sina bästa tips på vad man bör tänka på under coronapandemin.

Publicerad: 8 april 2020, 10:53

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Bertzon Bylunds Jesper Löfgren ger råd kring hur annonsörer bör agera under coronakrisen.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetBerntzon Bylund

Ska vi pausa all annonsering? Kan vi tolkas som opportunistiska om vi lanserar en ny kampanj? Ska vi köra på som om ingenting har hänt? Ja, det är frågor som

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev