Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Ingen trend eller innovation är nog i sig själv

Låt 2020 bli året då vi väljer lösningar agnostiskt och objektivt, baserat på hur väl de tjänar våra syften, uppmanar Oskar Zander, Client Manager, Reprise Digital.

Publicerad: 27 december 2019, 09:30

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

I min värld är ingen medielösning ett egenvärde, de är bara redskap för det uppdrag vi faktiskt har: att växa kundens affär, skriver Oskar Zander, Client Manager på Reprise Digital.


Ämnen i artikeln:

Reprise DigitalOskar Zander

Jag sitter på restaurang Prinsen en kväll mitt i veckan strax före jul. Atmosfären är avslappnad och tidlöst global, på väggarna hänger omsorgsfullt vald konst från förra seklet, i menyn

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Reprise DigitalOskar Zander

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev