Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Här är årets hetaste trender inom digital marknadsföring

Kampanjer med förstaparts-ID, ökad integritet och mer insyn hos de stora aktörerna. Det är några av trenderna som enligt adtech-företaget Adforms Sverigechef Jenni Strand kommer ta mest plats inom digital marknadsföring under 2022.

Publicerad: 28 januari 2022, 09:18

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Adforms Sverigechef Jenni Strand listar fem trender som hon spår kommer ta plats inom digital marknadsföring i år.

Foto: Eugenijus 'giena' Barzdzius


Ämnen i artikeln:

AdformAdtech

Den digitala marknadsföraren har under de senaste åren ställts inför ett hav av utmaningar eftersom vi befinner oss i en bransch där vi konstant förändrar och förnyar! På många sätt

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

AdformAdtech

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev