Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Fyra marknadsföringstrender som blir viktiga 2021

Zero-party data-strategier och sömlösa omnichannel-upplevelser kommer att bli viktiga nästa år. Det skriver Wellford Dillard, vd på martech-företaget CM Group, i en spaning inför 2021.

Publicerad: 22 december 2020, 09:28

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Wellford Dillard, vd på martech-företaget CM Group, listar fyra trender som kommer att bli viktiga nästa år.


Trots att ekonomin återhämtar sig är det fortsatt många som rättar mun efter matsäck. I tider där många förlorat delar av sin inkomst eller kanske hela sitt levebröd har fokus

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev