Debatt
Fyra marknadsföringstrender som blir viktiga 2021
Zero-party data-strategier och sömlösa omnichannel-upplevelser kommer att bli viktiga nästa år. Det skriver Wellford Dillard, vd på martech-företaget CM Group, i en spaning inför 2021.
Publicerad: 22 december 2020, 09:28
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Wellford Dillard, vd på martech-företaget CM Group, listar fyra trender som kommer att bli viktiga nästa år.
Trots att ekonomin återhämtar sig är det fortsatt många som rättar mun efter matsäck. I tider där många förlorat delar av sin inkomst eller kanske hela sitt levebröd har fokus
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg