Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

"Företagen behöver öka sin kundförståelse"

Publicerad: 31 oktober 2018, 14:48

Imran Afzal, marknadschef på Adobe i Norden.

Bara genom att företaget tar ett helhetsgrepp på all sin befintliga data är det möjligt att tillhandahålla upplevelser som lever upp till kundernas allt högre ställda förväntningar. Det skriver Imran Afzal, marknadschef på Adobe i Norden.


Ämnen i artikeln:

Adobe

Under 2017 la vi i genomsnitt cirka sex timmar om dagen på våra datorer, mobiler och andra digitala enheter. 

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Adobe

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev