Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”För att kunna ta ansvar och bidra till hållbar marknadskommunikation krävs samverkan”

Sveriges Annonsörer och Komm har träffats för att påbörja ett arbete med hållbarhet ut två perspektiv, klimat och social hållbarhet, skriver de i en replik till Kristina Juhlin.

Publicerad: 19 november 2021, 09:21

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Hanna Riberdahl, vd Sveriges Annonsörer, Karin Grohman, projektledare Hållbart Sveriges Annonsörer, Linda Nilsson, vd Komm.


Ämnen i artikeln:

KommSveriges AnnonsörerHållbarhet

Tack Kristina Juhlin för att du lyfter behovet av att ta ansvar för annonseringens klimatpåverkan och vikten av att vi gör detta tillsammans. Det är precis så vi måste jobba

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev