Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Finns ingen enskild lösning på identitetsproblemen på nätet”

En önskan om att få bättre effektivitet i sitt omni channel-arbete driver på konsolideringstrenden inom lösningar för onlinevideo. Men samtidigt har videokonsumenterna enorma valmöjligheter, vilket skapar utmaningar för annonsörerna, skriver Pubmatics Jonas Olsen.

Publicerad: 18 december 2019, 13:15

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Jonas Olsen är globalt ansvarig för video på Pubmatic.


Ämnen i artikeln:

Pubmatic

2019 var ett starkt år för video. Enligt Emarketer ökade antalet videotittare globalt med 7,2 procent jämfört med året innan, till totalt 2,63 miljarder. Zenith rapporterar samtidigt att 37,5 miljarder

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Pubmatic

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev