Debatt
”Finns inga ursäkter för att inte ta kontroll över sina varumärkestillgångar”
Vi måste själva se till att vi får en bättre återbäring på våra marknadsinvesteringar. Det är allas ansvar. Det menar Kristofer Dalin och Rodrigo Pozo Graviz i en debattartikel, apropå miljarderna som försvinner i ad fraud.
Publicerad: 28 juni 2022, 12:00
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Foto: photoschmidt
Det är med bestörtning man läser vilka enorma summor som bokstavligen kastas i datasjön. Investeringar som skulle kunna leda till ytterligare tillväxt och sin tur skattepengar som skulle bidra
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg