Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Fem trender som formar framtiden

Den här trendspaningen handlar inte om vikten av ett långsiktigt varumärkesbyggande, AI, commerce, handelstrender eller kundupplevelser. Den handlar framför allt om förståelsen för människor, vilken är helt avgörande för att vi ska kunna skapa en framgångsrik affär, skriver Starcoms vd Linda Palmgren.

Publicerad: 7 januari 2020, 12:36

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Linda Palmgren, vd för Starcom, om trenderna hon ser kommer att prägla 2020.


Ämnen i artikeln:

StarcomLinda Palmgren

För mig har betydelsen av en stark kultur, vikten av inkludering, tydliga mål, och ett betjänande ledarskap stärkts än mer under året som gått. Jag har aldrig heller sett det

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

StarcomLinda Palmgren

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev