Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Fem fördelar med IAB:s nya transparens-ramverk

Publicerad: 23 augusti 2019, 07:54

Spotx Stephen Byrne lyfter fem anledningar till varför publicister bör se positivt på IAB:s uppdaterade ramverk som hanterar medgivande från användare.


Ämnen i artikeln:

Spotx

För drygt ett år sedan trädde GDPR direktivet i kraft och med det lanseringen av IABs ramverk Transparency and Consent Framework (TCF) v1.0. Syftet var att skapa en grundläggande struktur

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Spotx

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev