Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Empati underskattad egenskap för bra digitala upplevelser”

Pandemin har ytterligare visat på utmaningarna och vikten av att använda empati för att bygga långsiktiga relationer mellan varumärken och kunder. Många bolag har fortfarande arbete kvar att göra på det området, särskilt med tanke på att e-handeln kommer fortsätta öka i betydelse även med lättade pandemirestriktioner, skriver Adobes Nordenchef Franck Attia.

Publicerad: 10 november 2021, 06:50

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.


Ämnen i artikeln:

Adobe

Det har aldrig varit enklare för kunder att välja bland olika varumärken. En negativ upplevelse och de kan byta genom att klicka på en knapp eller svepa på en skärm

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Adobe

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev