måndag27 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Effekten inte i närheten av vad Bannerflows rapport visar”

Adlayers vd Anders Björling är kritisk till konkurrenten Bannerflows rapport om inhouse. ”Vi helt andra siffror i form av effektivitet och relevans än den som Bannerflow presenterat”, skriver han.

Publicerad: 26 januari 2022, 13:55

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Anders Björling, vd på Adlayer, är kritisk till konkurrenten Bannerflows rapport om inhouse.


Ämnen i artikeln:

Bannerflow

Adlayer är likt Bannerflow en leverantör av en plattform som möjliggör skalbar och dynamisk produktion av annonser för alla digitala format och skärmar, exempelvis display, sociala medier och utomhusskyltar (DOOH).

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Bannerflow

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev