Debatt
”Effekten inte i närheten av vad Bannerflows rapport visar”
Adlayers vd Anders Björling är kritisk till konkurrenten Bannerflows rapport om inhouse. ”Vi helt andra siffror i form av effektivitet och relevans än den som Bannerflow presenterat”, skriver han.
Publicerad: 26 januari 2022, 13:55
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Anders Björling, vd på Adlayer, är kritisk till konkurrenten Bannerflows rapport om inhouse.
Ämnen i artikeln:
BannerflowAdlayer är likt Bannerflow en leverantör av en plattform som möjliggör skalbar och dynamisk produktion av annonser för alla digitala format och skärmar, exempelvis display, sociala medier och utomhusskyltar (DOOH).
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Ämnen i artikeln:
Bannerflow