Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Dina kunder vill inte höra dig”

Det är dags att sluta prata för döva öron, skriver Unrulys kommersiella direktör Mikael Englund.

Publicerad: 10 december 2019, 06:32

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.


Ämnen i artikeln:

Unruly MediaYoutubeFacebook

Online video ökar snabbt, vilket undersökningar från både Facebook och Nielsen visar. Enligt undersökningen  ”Strategies for creating soundless video advertisements” konsumeras upp till 88 procent av alla videoklipp online utan

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Unruly MediaYoutubeFacebook

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev