Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Digitalt eller analogt, online eller offline – vem bryr sig?”

I princip alla medier är digitala, så sluta säga att du jobbar med digital marknadsföring. Katt eller tiger är mer relevant, skriver TBS projektledare Andreas Liss-Daniels, och bjuder på fyra tips kring hur man kan tänka kring medieval.

Publicerad: 20 september 2021, 05:57

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Bild 1/2  Vi måste sluta använda begrepp som ”onlinestrategi”, och ”digitala lösningar” menar Andreas Liss-Daniels.

Foto: jakkapan21


Ämnen i artikeln:

TBS Mediabyrå

Vi måste sluta använda begrepp som ”onlinestrategi”, ”digitala lösningar” och för den delen ”digital marknadsföring”. 

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

TBS Mediabyrå

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev