Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Det krävs mer radikala grepp än strategi och utbildning för att rå på Google och Facebook”

Med tanke på den stora och hela tiden ökande andelen reklamintäkter som går till Google och Facebook är det viktigt att ha en ärlig och öppen branschdiskussion om vad som verkligen behöver göras, skriver Smartclips Stephen Byrne i en replik till Håkan Helander.

Publicerad: 12 mars 2021, 10:05

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Stephen Byrne, Executive Director Europe New Partnerships, Smartclip.

Foto: Smartclip


Ämnen i artikeln:

SmartclipTema: Framtidens annonsmarknad

I debattartikeln ”Därför väljer annonsörerna Google och Facebook” publicerad 10 mars, listar Håkan Helander ett antal råd för hur traditionella medieföretag bör agera, för att hantera konkurrensen från de

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev