Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Det äldsta annonsmediet ligger i utvecklingens framkant”

Jesper Albansson, marknadschef på Ocean Outdoor, ger sin syn på framtiden – och den handlar om kreativitet i symbios med teknik och data.

Publicerad: 16 oktober 2020, 08:35

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

”OOH-kollegiet har fortsatt en viktig uppgift i att utbilda i, inspirera till och föra dialog kring hur man inom ramen för kanalen kan omsätta data och kunskap om publik i kampanjidéer”, skriver Jesper Albansson.


Ämnen i artikeln:

Ocean OutdoorUtomhusUtomhusreklam

Min gamle (fortfarande i brutal form) chef – World Class-grundaren Uffe Bengtsson – hade många lustiga ”power-sägningar”. Dessa kunde komma i princip närsomhelst men alltid med knivskarp precision i leveransen.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev