Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”De stora utomhusbolagen kanske inte vill ha transparens?”

Publicerad: 17 maj 2019, 06:17

”Clear Channel och JCDecaux försvårar för mediebyråer att planera in vår DOOH-serie i sin kampanjplanering”, säger Robert Bryhn, vd Universitetsmedia-gruppen.

”Att göra som Cecilia Claesson på JCDecaux uppmanar visade sig svårare än vi trodde”, menar Robert Bryhn, vd för Universitetsmedia-gruppen, i ett inlägg i den utomhusdebatt som nu rasar på Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

JCDecauxClear ChannelOutdoor Impact

Jag följer med intresse utomhusdebatten initierad av Lotta Waldemar på Starcom.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev