torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Dataexperten: Annonser kan prestera bättre i den cookielösa framtiden

Det finns ingen anledning att oroa sig över ”cookiedöden”. Det menar Jewgeni Sadowski, Business Developer på Schibsted Marketing Services, som tror att de alternativ som väntar kommer att prestera bättre än kakorna.

Publicerad: 3 april 2023, 08:11

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Schibsteds dataexpert Jewgeni Sadowski skriver om den cookielösa framtiden.

Foto: Janne Næss


Ämnen i artikeln:

Toppnyheter förmiddagSchibsted

Nu är det våren 2023 och kärnan i det här debattinlägget handlar så klart om den pågående utfasningen av tredjepartskakor från alla webbläsare. I dag är en stor del av

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev