Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Data är den nya oljan

Publicerad: 9 september 2019, 11:24

Sebastian Edlund, Product Manager på Amnet och Dentsu Data Labs

Internet kryllar av data. Data är den nya oljan sägs det, frågan är bara vems data? Och hur ska vi som marknadsförare använda oss av data i det stora digitala ekosystemet? undrar Amnets Sebastian Edlund, Product Manager på Amnet och DDL.


Ämnen i artikeln:

Kristina JuhlinGoogle

För någon vecka sedan kunde vi läsa Dagens Medias krönikör Kristina Juhlin analysera Googles initiativ ”Privacy Sandbox” där det handlar om att samla surfhistorik i browsern hos den enskilde

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Kristina JuhlinGoogle

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev