Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Daniel Eriksson: Så blir din marknadsföring framgångsrik – trots att hyllorna står tomma

Forskningen är enig: marknadsföringen bör fortsätta trots kris. Men hur gör man reklam för produkter som inte finns att sälja eller har högst osäkra leveranstider? Daniel Eriksson, vd på Adon, ger sina bästa råd.

Publicerad: 2 september 2022, 08:00

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Med rätt kommunikation i kristider går det till och med att öka lojaliteten hos sina kunder – trots att hyllorna står tomma, skriver Adons vd Daniel Eriksson.

Foto: Janne Næss


Ämnen i artikeln:

AdonDaniel ErikssonToppnyheter eftermiddag

Under coronapandemin sattes världshandeln ur spel och läget har nu förvärrats ytterligare efter invasionen av Ukraina. Idag har därför ett flertal varor mycket långa leveranstider vilket drabbar både företag och

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev