måndag30 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Danads: Det kan vi vänta oss av 2023 års annonsmarknad

Smala plånböcker och nya annonsmöjligheter, artificiell intelligens och osäkra tider för techjättarna – det är några av de trender som Peo Persson, grundare av Danads, menar att vi kan vänta oss på 2023 års annonsmarknad.

Publicerad: 23 december 2022, 07:00

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.


Ämnen i artikeln:

Black FridayStreamingNyheter

Vi närmar oss ytterligare ett utmanande år, med krig i Europa och ökade kostnader i såväl matbutiken som vid bensinpumpen. Både annonsmarknaden och samhället i stort kommer troligtvis påverkas av

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev