Debatt
Danads: Det kan vi vänta oss av 2023 års annonsmarknad
Smala plånböcker och nya annonsmöjligheter, artificiell intelligens och osäkra tider för techjättarna – det är några av de trender som Peo Persson, grundare av Danads, menar att vi kan vänta oss på 2023 års annonsmarknad.
Publicerad: 23 december 2022, 07:00
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Vi närmar oss ytterligare ett utmanande år, med krig i Europa och ökade kostnader i såväl matbutiken som vid bensinpumpen. Både annonsmarknaden och samhället i stort kommer troligtvis påverkas av
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg