Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Dags att sluta med kortsiktighet”

Publicerad: 25 juni 2019, 05:49

Foto: Wavemaker

Försäljningsmodellering är botemedlet mot kvartalstänk och performance marketing, skriver William Sävblom på Wavemaker.


Ämnen i artikeln:

KampanjReklam

Dagens marknadschefer har två huvudsakliga ansvarsområden som ofta står i konflikt med varandra – att nå kortsiktiga intäktsmål samt att bygga varumärket. Det första kravet kommer från ägarna medan det

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

KampanjReklam

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev