Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Dags att optimera leverantörsledet”

Publicerad: 12 augusti 2019, 08:41

Jonas Söderqvist, Nordeuropachef på Pubmatic.

Pubmatics Jonas Söderqvist ger sin syn på varför det är viktigt att dra ner på antalet mellanhänder, så kallad supply path optimisation, vid programmatiska köp.


Ämnen i artikeln:

Pubmatic

År 2020 beräknas de globala investeringarna i programmatisk annonsering uppgå till 100 miljarder dollar. Det ska jämföras med de 30 miljarder dollar, dvs en tredjedel, som investerades 2015. En så

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Pubmatic

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev