Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Curamando: ”Det är dags att se Google som ännu en användare”

Sluta se sökmotoroptimering som en eftertanke som ska bekostas av marknad, skriver Carolyn Lööw, SEO-expert på Curamando, som anser att det finns stor potential i att ta med SEO redan i produktutvecklingen.

Publicerad: 28 oktober 2021, 05:34

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Sökmotoroptimering ska inte ses som en eftertanke, skriver Carolyn Lööw, SEO-expert på Curamando.

Foto: TT Nyhetsbyrån/Privat


Ämnen i artikeln:

GoogleSEOCuramando

SEO hamnar, i mitt tycke, alltför ofta under marknadsavdelningen där det bekostas med samma budget som täcker in allt från tryckt till prestationsbaserad marknadsföring. Digital marknadsföring är fortfarande en något

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

GoogleSEOCuramando

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev