Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

CNN:s Tini Sevak: ”Amazon-eran har ökat konsumenternas krav”

Den pågående globala pandemin har förstärkt många trender kring mobilitet och åtkomst till innehåll, tjänster och produkter. De varumärken som är bäst lämpade att navigera i den här förändringen blir de som har använt data, teknik och insikter om publiken för att tänka om, uppfinna nytt och anpassa sig, skriver CNN:s Tini Sevak.

Publicerad: 22 juni 2020, 12:27

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Tini Sevak, chef över publik och data på CNN International.


Ämnen i artikeln:

CNNCoronaviruset

Ökad globalisering och uppkoppling har redan skapat stora förändringar i konsumenters beteende och mediekonsumtion, något som till stor del beror på den utbredda användningen och diversifierade tillämpningen av mobil teknik

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

CNNCoronaviruset

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev