tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Channel Factory: Annonsera inte mindre i lågkonjunktur – annonsera smart

Publicerad: 22 december 2022, 06:48

Marknadsföringsbudgeten tenderar att vara den som ryker först i kristider, men varumärken borde fortsätta annonsera – även när det är svettigt. Det anser Robert Björk, managing director på Channel Factory Norden.

Foto: Channel Factory Norden

Allt pekar på att varumärken och företag har tuffa månader framför sig. Även om vi inte kan förutspå utvecklingen vet vi att lågkonjunkturen kommer att slå brett. Det gör vikten av smarta annonsköp större än någonsin, skriver Channel Factory Nordens Robert Björk.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter förmiddag

Jag kan förstå att företagsledare som just nu pressas hårt för att minska kostnader och upprätthålla likviditet är snabba med att kapa reklambudgeten. När det kommer till kritan betraktas marknadsföring

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev