Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Cannes Lions 2022 – en enda stor out of home-aktivering”

Ocean Outdoors Jesper Albansson summerar tre dagar på Cannes Lions – och konstaterar att utomhus position i mediemixen växer sig allt starkare.

Publicerad: 28 juni 2022, 07:59

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.


Ämnen i artikeln:

Cannes LionsOcean OutdoorNyheter

Givet den uppburna position Cannes Lions har i vår bransch fanns en diger mängd inlägg, artiklar och kommentarer om stort och smått redan innan festivalen startat. Så, när den här

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev