Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Calle Schulman: ”Slående likheter mellan avokadobranschen och mediebyråerna”

Tittarsiffrorna sjunker men priserna stiger. Hur fan går det till? Det undrar Calle Schulman, som riktar hård kritik mot en bransch som han anser inte har hängt med i utvecklingen.

Publicerad: 17 oktober 2019, 05:19

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Calle Schulman, creative director och partner på byrån Good Enough Media, tycker att mediebyråerna bör ”leda branschen in i en sundare era”.


Ämnen i artikeln:

MediebyråerCalle Schulman

Jag köpte avokados härom dagen. Dyra de är! Två för 59 kronor känns lite väl va? Även om de är ”ready to eat”. Grillat mörkt bröd. Picklad lök. Lite chiliflakes.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

MediebyråerCalle Schulman

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev