Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Byråchefen: Tidskrifter och morgonpressen förtjänar en större del av annonskakan

Att tidskrifterna och morgonpressen får en förhållandevis liten del av annonskakan beror på ett kunskapsglapp. Det största problemet är inte i räckvidden utan en felaktig uppfattning i branschen om effekten, skriver Johanna Alanko, byråchef på Adon.

Publicerad: 18 november 2022, 11:35

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Mediehusen fokusera på effekten som print levererar, skriver Johanna Alanko, byråchef på Adon.

Foto: Magnus Norlen


Ämnen i artikeln:

AdonToppnyheter eftermiddag

Tidigare i höst blev jag inbjuden att delta i en panel på Tidskriftsgalan som handlade om hur tidskrifter ska få en större del av annonskakan. Eftersom jag gärna ville uppfattas

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

AdonToppnyheter eftermiddag

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev