Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Bannerflow: ”Annonsörer, ta tillbaka kontrollen”

Publicerad: 5 mars 2019, 07:19

Bannerflows vd Nicholas Högberg

Foto: Janne Næss

Digitala kampanjer är en färskvara, liksom människors respons på dem. Dagens annonsörer kan själva mäta och analysera resultaten av digital annonsering i stället för att invänta data och resultat från mediebyråerna. Det skriver Bannerflows vd Nicholas Högberg.


Ämnen i artikeln:

KampanjDigitaltBannerflow

Effektiv reklam och marknadsföring är datadriven och dagens annonsörer har betydligt bättre tillgång till data om sina kunder – data som med rätt analys leder till kunskap som borde slå

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

KampanjDigitaltBannerflow

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev