Debatt
”Att Tiktok bygger på en viss typ av tonalitet betyder inte att marknadsföringen är förändrad i grunden”
Få har gjort en grundlig analys av Tiktok, men de senaste månaderna har det dykt upp en intressant diskussion för oss i reklambranschen, skriver Oskar Zander, strateg på TBS.
Publicerad: 2 februari 2023, 12:26
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
När Tiktok tar över förändras återigen medielogiken, skriver TBS Mediabyrås Oskar Zander. Foto: Kiichiro Sato/pressbild
Att möta förändringar innebär ofta resolut handling, men utan djupare insikt och förståelse för vad förändringen egentligen innebär är arbetet i stort sett förgäves.
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg