torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Att Tiktok bygger på en viss typ av tonalitet betyder inte att marknadsföringen är förändrad i grunden”

Få har gjort en grundlig analys av Tiktok, men de senaste månaderna har det dykt upp en intressant diskussion för oss i reklambranschen, skriver Oskar Zander, strateg på TBS.

Publicerad: 2 februari 2023, 12:26

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

När Tiktok tar över förändras återigen medielogiken, skriver TBS Mediabyrås Oskar Zander. Foto: Kiichiro Sato/pressbild


Ämnen i artikeln:

Toppnyheter eftermiddagTBS MediabyråTiktok

Att möta förändringar innebär ofta resolut handling, men utan djupare insikt och förståelse för vad förändringen egentligen innebär är arbetet i stort sett förgäves.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev