Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Att bromsa marknadsföringen i kris kan vara förödande för affären

Den som vågar satsa när andra bromsar kan vinna marknadsandelar – och det till ett betydligt billigare pris än vanligt, skriver Strossle​ Sveriges vd Henric Smolak.

Publicerad: 18 mars 2020, 12:25

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Henric Smolak är vd för ​Strossle​ Sverige och driver podcasten ​Under 15.

Foto: Erik Schuss


Ämnen i artikeln:

Henric Smolak

Vi lever minst sagt i en bisarr tid med människor som blir sjuka, börser som faller och en extrem osäkerhet som råder inför framtiden. Företag befinner sig i kriser och

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Henric Smolak

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev