Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Är en eller flera retargetingaktörer bäst?

Publicerad: 4 september 2019, 10:00

De marknadsförare som använder fler retargetingaktörer bör noga jämföra vilken som ger mest försäljning, skriver Criteos Marcus Olsson.


Ämnen i artikeln:

CriteoRetargeting

Retargeting och displaysannonser är en central del i marknadsföringen. Hyperrelevanta annonser som riktar sig till besökare på hemsidor vilka har uttryckt intresse för en viss typ av produkt eller tjänst

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

CriteoRetargeting

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev