onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Adon: Marknads största utmaning är hanteringen av digitala köp

Digitala köp inhouse backar i Europa samtidigt som hybridlösningarna ökar kraftigt. Enligt Sandra Bergendorf och Adela Vergara på Adon blir hanteringen av digitala köp marknadsavdelningarnas största utmaning 2021.

Publicerad: 14 december 2020, 10:29

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Den gemensamma framgången nästa år ligger i att vi stöttar varandra snarare än jobbar parallellt, skriver Adons Adela Vergara och Sandra Bergendorf.

Foto: Adon


Ämnen i artikeln:

Adon

Under de senaste åren har ett flertal marknadsavdelningar valt att ta hem sina digitala köp vilket måste ses som ett misslyckande för mediebyråerna. Anledningen har ofta varit negativa erfarenheter i

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Adon

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev