Debatt
Adon: Marknads största utmaning är hanteringen av digitala köp
Digitala köp inhouse backar i Europa samtidigt som hybridlösningarna ökar kraftigt. Enligt Sandra Bergendorf och Adela Vergara på Adon blir hanteringen av digitala köp marknadsavdelningarnas största utmaning 2021.
Publicerad: 14 december 2020, 10:29
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Den gemensamma framgången nästa år ligger i att vi stöttar varandra snarare än jobbar parallellt, skriver Adons Adela Vergara och Sandra Bergendorf.
Foto: Adon
Ämnen i artikeln:
AdonUnder de senaste åren har ett flertal marknadsavdelningar valt att ta hem sina digitala köp vilket måste ses som ett misslyckande för mediebyråerna. Anledningen har ofta varit negativa erfarenheter i
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Ämnen i artikeln:
Adon