Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Adon: Hög tid för annonsörer att återupptäcka ljudmediet

Publicerad: 9 mars 2021, 13:29

Möjligheterna för digital ljudannonsering har aldrig varit större, skriver Adons Sandra Bergendorf (t.h. i bild) och Anna Karin Wålarö (t.v i bild).

Konsumtionen av ljud ökar – trots det uteblir annonsörerna. Men om bara reklamen görs på rätt sätt finns stora möjligheter inom digital ljudannonsering, skriver Sandra Bergendorf och Anna Karin Wålarö på Adon.


Ämnen i artikeln:

AdonTema: Framtidens annonsmarknad

Mediekonsumtionen av digitalt ljud ökar kontinuerligt genom främst poddar och strömmad musik. Samtidigt dyker nya ljudtjänster upp på marknaden, där exempelvis ingen kan ha missat nya hajpade Clubhouse. Trots tillväxten

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev