Debatt
Adon: Fragmentiserad mediekonsumtion ställer krav på mediemixen under hemestern
Även om mediekonsumtionen blir hög i sommar kommer den att vara fragmentiserad vilket kräver en mix av flera mediekanaler för att säkerställa räckvidden, skriver Jonathan Norén, projektledare för Insikt & Analys på Adon.
Publicerad: 2 juli 2021, 05:19
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
I år väntar återigen en hemester för många svenska. Resultatet? En supersommar för reklamkampanjer med möjlighet till höga räckvidder, menar Jonathan Norén, projektledare Insikt & Analys på Adon.
Foto: Magnus Norlen
Ämnen i artikeln:
AdonEfter det enorma raset för utlandsresor förra året står vi återigen inför en sommar med begränsat resande. Samtidigt infaller både fotbolls-EM och OS i Tokyo under juni och juli vilket
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Ämnen i artikeln:
Adon