tisdag28 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Adon: Fragmentiserad mediekonsumtion ställer krav på mediemixen under hemestern

Även om mediekonsumtionen blir hög i sommar kommer den att vara fragmentiserad vilket kräver en mix av flera mediekanaler för att säkerställa räckvidden, skriver Jonathan Norén, projektledare för Insikt & Analys på Adon.

Publicerad: 2 juli 2021, 05:19

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

I år väntar återigen en hemester för många svenska. Resultatet? En supersommar för reklamkampanjer med möjlighet till höga räckvidder, menar Jonathan Norén, projektledare Insikt & Analys på Adon.

Foto: Magnus Norlen


Ämnen i artikeln:

Adon

Efter det enorma raset för utlandsresor förra året står vi återigen inför en sommar med begränsat resande. Samtidigt infaller både fotbolls-EM och OS i Tokyo under juni och juli vilket

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Adon

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev