Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Adobes Nordenchef: Glöm B2B – nu kommer B2 Everyone

Gränserna mellan marknadsföring och försäljning mot företag (B2B) och privatpersoner (B2C) håller på att suddas ut i kölvattnet av coronapandemin. Traditionella B2B-företag tvingas hitta nya vägar till kunder och metoderna liknar alltmer B2C. Fram växer i stället Business to Everyone, skriver Adobes Nordenchef Franck Attia.

Publicerad: 22 mars 2021, 09:40

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Foto: Rune Lundø Photography


Ämnen i artikeln:

AdobeCoronaviruset

Coronapandemin har skakat om sälj, inköp och marknadsföring i grunden, mer för B2B än för B2C. Andelen B2B-kunder som köpte direkt från en fysisk säljare föll från 44 procent före

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

AdobeCoronaviruset

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev