Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

Adform: Så undviker vi att äventyra användarnas säkerhet och internets öppenhet

Det är positivt att förlegad teknik ersätts av ny. Men oavsett vad det landar i kommer vi att behöva en transparent lösning som accepteras av flera aktörer, stater och användare, skriver Adforms Martin Andersson.

Publicerad: 16 december 2020, 08:14

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Användare, annonsörer, publicister, justitieministrar och webbläsare behöver samsas. På spel står inte bara den digitala marknadsföringen utan hela internet och sättet vi använder det i dag. Det skriver Martin Andersson, Presales Consultant, Nordics, på Adform.


Ämnen i artikeln:

Adform

Förra veckan skrev David Lincoln Blom om vikten av annonsörers närvaro i debatten kring digital marknadsföring i en värld utan cookies. Ett välbehövligt utrop i en diskussion där många

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Adform

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev