Allt om Zalando. Här samlar vi artiklar, bilder och annan intressant information för dig som vill läsa mer om Zalando.
Digitalt
Inför Amazons lansering i Sverige varnade många för att den svenska e-handeln skulle drabbas hårt. Samtidigt lyfte andra nya möjligheter för annonsörer. Nu har det gått tre månader sedan starten. Så vad hände? Och hur har det gått? Dagens Media har pratat med tre Amazon-experter för att reda ut.
Tidskrifter
Café har inlett ett samarbete med Luleåbaserade techbolaget Spotin. Café-läsare kan därmed e-handla kläder genom att klicka på plagg i bilder intill redaktionellt material. ”Vi ser bara uppsidor”, säger chefredaktören Kristofer Steneberg.
Marknadsföring
Boomerang och svenska Marc O'polo har gått i konkurs. Var sjunde modebutik har bommat igen sedan 2011 – och flera kommer att behöva stänga. De stora modekedjorna befinner sig mitt i en tillväxts- och transformationskris. Vad innebär det för annonsmarknaden?