Få hela storyn
Starta din prenumeration
Allt om Volkswagen. Här samlar vi artiklar, bilder och annan intressant information för dig som vill läsa mer om Volkswagen.
Marknadsföring
DEL 1. Ingen är opåverkad av coronautbrottet – inte heller annonsörerna. Coca-Cola, Apotea och Volkswagen har alla den senaste tiden förändrat – eller helt stoppat – sin marknadsföring. För Dagens Media berättar annonsörerna varför.
Strategi och analys
Del 3 av 6. Hur resonerar Sveriges största annonsörer kring marknadsföringsbudgeten år 2020? Marknadscheferna på Tui, Telenor, Volkswagen, Lendo och Telia berättar om strategierna för nya decenniet.
Marknadsföring
UPPDATERAD. Omstart i fotbollsallsvenskan – då sommarkampanjar AIK och Djurgården. Dif i samarbete med hiphop-artisten Gee Dixon vars låt ”Huvudstaden är blå” är på väg mot 200 000 strömningar. Samtidigt är 74 AIK:are på väg till tatueringsstudion för att kunna köpa AIK-bilen – Volkswagen Ink edition.
Medieval
DAGENS MEDIA MAGASIN. Åtta av Sveriges största annonsörer delar med sig av årets mediestrategier. Volkswagen bland annat, satsar mer pengar på utomhus i år: "Kännedomssiffran har varit superhög", säger marknadschefen Jeanette Asteborg.