Allt om Valet 2010. Här samlar vi artiklar, bilder och annan intressant information för dig som vill läsa mer om Valet 2010.
Medievärldens arkiv
Den stora floppen i valrörelsen är att varken DN, de många politikerna eller de citerade sakkunniga personerna i DN:s artikel Sociala medier en flopp i valrörelsen verkar har förstått essensen av den sociala webben, än mindre hur de ska hantera den, skriver Kristofer Björkman på Newsdesk.
Strategi och analys
Marknadsföringsfrågor står lågt i kurs hos politiker och kunskapen om reklamens breda roll som tillväxtmotor i samhället är bristfällig. - En del kanske tycker att reklamen fyller vårt samhälle med ett lite oklart värde, säger statsminister Fredrik Reinfeldt till Dagens Media.
Strategi och analys
I veckan började de politiska partiernas reklamkampanjer att fylla utomhustavlorna runtom i landet. Men vilken sida vinner kampen om väljarna, om det bara är reklamen som avgör? Dagens Media lät tre kommunikationsexperter avgöra valet.