Få hela storyn
Starta din prenumeration
Allt om Stockholm Media Week. Här samlar vi artiklar, bilder och annan intressant information för dig som vill läsa mer om Stockholm Media Week.
Mediebyråer
Mediebyråer, reklambyråer och publicister kan växla upp rejält för att driva hållbarhetsarbete framåt, säger Dentsus Nike Carlstoft under Stockholm Media Week – och efterlyser en standardisering för att kunna väga olika medieval mot varandra.
Mediebyråer
Det nya coronaviruset får arrangör efter arrangör att ställa in sina branschevenemang. Men något sådant beslut har ännu inte fattats kring Stockholm Media Week, enligt projektledaren Marina Ahlberg på Sveriges Mediebyråer.
Kommunikationsbyråer
HELGLÄSNING. Elcim ”Superturken” Yilmas intog i veckan scenen på Stockholm Media Week för att delta i en ”techbattle”. För Dagens Media berättar hon varför branschen borde samarbeta mer samtidigt som hon riktar skarp kritik mot branschens brist på mångfald. ”Rummet består överhängande av vita personer”, säger hon.
Event
Ämnen som branschens paradigmskifte och växtkraft ska diskuteras på årets omgång av Stockholm Media Week. Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer, ser bland annat fram emot att få lyssna på tunga branschnamn som Anders Eriksson och Kristin Skogen Lund.