Allt om Iprospect. Här samlar vi artiklar, bilder och annan intressant information för dig som vill läsa mer om Iprospect.
Mediebyråer
Nätverksjättarna Group M, OMG och Dentsu riktar ett allt större fokus mot performance marketing. Samtidigt hoppas Collaboration Art på att vinna fördelar genom att konsolidera branschen. Byråerna om: ✓Motiven ✓Konkurrensen ✓Hindren på vägen.
Mediebyråer
När kundernas behov förändras behöver mediebyråerna skruva på sitt erbjudande, bredda kompetensen och öka affärsförståelsen. Men vilka följder får det för marknaden i stort? Det ska vi på Dagens Media ta reda på under nästa vecka.
Mediebyråer
Iprospect meddelar att de efter en förhandling får förlängt och utökat uppdrag för BMW på 24 marknader i Europa. ”Vi är otroligt stolta och glada att få förnyat förtroende av BMW och MINI i Sverige”, säger Niklas Annerstedt på Iprospect i ett pressmeddelande.
Mediebyråer
Pandemi, fusion, krig och transformation – på bara ett par år har mediebyrånätverket Dentsu genomgått extrema förändringar. Nike Carlstoft om: ✓Riktningen framåt ✓Konsten att locka talang ✓Trenderna och utmaningarna i branschen
Digitalt
Japanska mediebyråjätten Dentsu Aegis planerar att slå ihop byråerna Iprospect med Vizeum. ”Koncernen gör en global översyn kring hur vi på bästa sätt kan möta de framtida kundbehoven”, skriver Nike Carlstoft, COO på Dentsu Sverige, i ett mejl till Dagens Media.
Marknadsföring
Hur kan man som digital marknadsförare hjälpa e-handlare att maximera resultatet samtidigt som de behåller marginalerna och ökar lageromsättningen? Michael Truong på Iprospect ger sina bästa tips.
Digitalt
Blockhchain-projekten bubblar på internationell nivå men i Sverige lyser de med sin frånvaro. ”Det gäller att annan teknik kommer till den nivån att man kan utnyttja blockchain”, säger Oscar Larsson, managing director på Group M:s platform services. ✓ Branschen siar om teknikens framfart ✓ Största hinderna ✓ Projekten på gång.