Schibsted och Bonnier News återupplivar ImpactDagspressImpact kommer tillbaka, fast under namnet Veckopaketet Kvällspress: "Vi kan se att det finns en ökad efterfrågan igen", säger Fredrik C Nilsson, printchef på Schibsted...15 Februari 2019, 09:00
HD-Sydsvenskans nya affärssajt / Gotas nya betalmodell / Dagbladet startar tv-produktionMedievärlden Premiums arkiv3 November 2014, 08:13
Kvällstidningarna lägger ner ImpactMedievärldens arkivExpressen och Aftonbladet har enats om att lägga ner det gemensamma annonspaketet Impact.27 Oktober 2014, 14:01
Så finansieras medieinnehålletMedievärlden Premiums arkivDagspress är extra sårbart när annonsintäkterna försvinner medan tv-bolagen så här långt stått emot konkurrensen från internet mycket väl. MMS vd Magnus Anshelm har analyserat...15 April 2014, 07:19
Dawn till Dusk läggs nerMedievärldens arkivAftonbladets och Metros annonssamarbete Dawn till Dusk lägger ner. Aftonbladet vill satsa på Impact istället.21 November 2011, 07:41
King Street Media tar över på ImpactMedievärldens arkivKing Street Media, som säljer kvällstidningarnas bilagor, tar nu över säljansvaret för annonspaketet Impact, skriver Resumé.29 Augusti 2011, 06:30
Metro+Aftonbladet: nu är det på riktigtMedievärldens arkivUnder vintern och våren har annonspaketet Dawn till Dusk, Metro plus Aftonbladet testats. Nu har paketet fått vd och egen organisation, "det blir mer på...6 Augusti 2009, 05:42